Wednesday, February 3, 2010

Fakta Yang Auta....


Air maninya keluar dari duburku...

ALKISAH, kes DS Anwar telah pun bermula. Mukaddimahnya, air mani DS Anwar dikeluarkan dari dubur Si Saiful (menahan gelak sikit) dalam keadaan dikatakan tiada kesan tusukan di dubur Saiful. Kehebatan DS Anwar siapa yang tahu bagaimana ia dilakukan. Semuanya akan dibuktikan oleh Si Pendakwa bagaimana `tusukan' dibuat. Samada secara ghaib atau sihir, Wallahu Aklam.

Drama lucu dan menarik ini bakal kita tonton bersama. Kita turut bakal menyaksikan bagaimana Saiful akan menjelaskan `mengapa dia tidak melawan si tua sekitar 60 tahun itu yang sakit pinggang ketika `dipaksa' liwat ke atasnya'. Sekiranya si pemuda gagah ini tidak terdaya atau lebih lemah berbanding si tua itu, mengapa beliau tidak menjerit ketika beliau diliwat?

Mengapa setelah liwat tanpa rela itu berlaku, si pemuda tampan ini masih bekerja dengan si tua yang kununnya meliwat beliau? Mengapa perlu jumpa Najib untuk mengadu perihal beliau telah diliwat? Bagaimana pula dengan permohonannya untuk mendapatkan biasiswa walaupun beliau gagal melanjutkan pengajiannya? Ini semua akan diceritakan oleh Si Saful satu persatu...

- Diambil dari Buletin Dr. Badrulamin Baharon di laman sosial Tagged.

Ulasan Penulis.
Sudah-sudahlah tu Det. Berapa kali lagi kau nak fitnah orang. Dahulu kau fitnah Asy-Syahid Ustaz Ibrahim Mahmud hanya kerana dia tak sebulu dengan kau. Lepas tu kau fitnah orang dalam Ops Lalang hanya kerana polemik yang dicetuskan oleh orang-orang kanan kau. Tak cukup dengan tu kau fitnah pulak seorang Anwar Ibrahim dengan membawa tilam ke mahkamah. Sekarang kau masih nak mempengaruhi Pee Em yang kaki plagiat dengan mengadakan tuduhan fitnah versi kedua. Tidakkah kau saksikan betapa ALLAH itu MAHA BERKUASA dengan menunjukkan kepada kita tentang apa yang berlaku ke atas Allahyarham penulis buku "50 Dalil Kenapa Anwar Tidak Boleh Jadi PM", apa yang terjadi ke atas bekas Ketua Polis Negara yang melebamkan mata Anwar dan apa kesudahan hakim gula-gula Hacks??? Atau sebenarnya mata kau telah dibutakan untuk nampak kebenaran disebabkan kecenderungan untuk melakukan kepalsuan? Mungkin juga mata kau sudah buta kerana disembur dengan bahan berbahaya oleh individu yang merupakan pemimpin kanan Parti Progresif Penduduk itu. Wallahua'lam.

ALLAHUAKHBAR !!!
ALLAHUAKHBAR !!!

ALLAHUAKHBAR !!!

No comments:

Post a Comment