Sunday, May 16, 2010

Anak MAHAzalim Akui, Rampasan Perak Adalah Tidak Bermaruah...

Satu-satunya anak MAHAzalim yang menjadi pengganti penerus kezaliman ayahnya dengan menjadi ahli politik telah mengeluarkan satu kenyataan yang dilihat sebagai bercanggah dari apa yang sudah dizalimi ke atas pengundi negeri Pasir Dua Butir apabila menegaskan untuk membantu parti berpaksi kezaliman untuk merampas Kedah (walaupun kemampuan mereka mentadbir adalah diragui) dengan cara yang lebih bermaruah tanpa perlu membeli ahli Dewan Undangan Negeri Kedah sebagaimana yang dilakukan awal Februari 2009. Dalam situasi hari ini dengan desas desus mengatakan bahawa adanya pembelian dari mantan calon Pakatan Rakyat yang lebih ISLAM dari Tok Guru dan Dr. Yusuf Al-Qaradawi (walaupun sumber ini tiada asasnya), penerus legasi MAHAzalim ini seolah-olah sudah melihat adanya ketidakadilan dalam rampasan bangsat ke atas negeri Pasir Dua Butir dengan kataknya 3 orang ahli Dewan Undangan Negerinya walaupun notis pembubaran Dewan Undangan Negeri tidak diendahkan. Dalam keadaan wakil dari ahli yang dikatakan mahu melompat parti iaitu ADUN Bukit Selambau mengatakan ianya tidak berasas dan bertujuan mengucar kacirkan perancangan kerajaan negeri dalam memberikan perkhidmatan terbaik untuk rakyat, nyata bahawa parti pembangkang berpaksi kezaliman dalam DUN Kedah sudah kemaruk kuasa untuk meneruskan kezaliman mereka. Walaupun anak MAHAzalim ini tidak menzahirkan kenyataan rampasan negeri Pasir Dua Butir sebagai tidak bermaruah, tetapi cara dia berkata untuk mendapatkan Kedah secara undi rakyat tanpa perlu membeli wakil rakyat adalah satu tindakan berselindung bagi mengkritik. Lihat disini.

Woiii, Anak MAHAzalim !!!
Apakah kamu sudah menjadi bacul untuk menzahirkan penentangan kamu terhadap rampasan bangsat oleh koloni kamu terhadap Perak???
Dimana keberanian kamu yang lantang mengkritik pemerintahan mahaleLAH suatu ketika dahulu tetapi tidak berani untuk mengkritik secara terbuka rampasan ini terhadap MAHADEWA???
Apakah kerana kamu tidak beroleh jawatan dalam kabinet mahaleLAH menyebabkan kamu bersuara dan selepas kamu mendapat jawatan (walaupun sebagai timbalan menteri) maka suara kamu pun menjadi serak lantas tidak terkeluar perkataan mengkritik???
Ataukah kerana kamu telah memenangi kerusi untuk kawasan parlimen yang pelik (besar kemungkinan berlakunya penipuan dalam kerusi Jerlun ini kerana pengundi telah mengundi untuk parlimen tetapi tidak mengembalikan undi bagi kawasan DUN), lantas kamu berasa berterima kasih dan menghentikan kritikan kamu terhadap parti berpaksi kezaliman kamu???
Apakah kamu terlalu berkeinginan untuk kembali mentadbir pemerintahan Kedah (yang didalamnya terdapatnya makam mulia SYUHADA MEMALI dan Allahyarham Ustaz Fadzil Noor) sedangkan angin penghijrahan pengundi disana sudah tidak lagi memihak kepada kezaliman???

Sesungguhnya begitulah cara orang yang tidak dapat menerima kenyataan bahawa mereka sudah ditolak secara kaffah dalam pilihanraya umum yang lepas apabila berusaha dengan cara bangsat dalam mengambilalih pemerintahan yang ADIL diasaskan oleh Pakatan Rakyat melalui keteladanan Kelantan. Walaupun ditegaskan berkali-kali yang mereka tidak akan terpengaruh dengan wang jutaan ringgit sebagaimana yang menggugurkan iman beberapa ahli termasuk anggota parlimen yang lebih ISLAM dari orang lain, mereka tak habis-habis memainkan spekulasi untuk meruntuhkan tembok kepercayaan rakyat terhadap Pakatan Rakyat. Semoga ALLAH terus memelihara pemerintahan di negeri Kedah ini yang dipimpin oleh seorang ulama' dan sentiasa berada dalam lindungan ALLAH dalam melaksanakan hukum-Nya di atas muka bumi ini.

ALLAHUAKHBAR !!!
ALLAHUAKHBAR !!!
ALLAHUAKHBAR !!!

No comments:

Post a Comment