Sunday, May 2, 2010

Setan Merah Yang Biadap...


Sangat-sangat biadap apabila sebuah ugutan bertujuan menghalalkan darah seorang ulama' ditumpahkan dilontarkan oleh seseorang yang ber'setan merah'. Nyata sekali persengketaan antara setan tak kira warna apa sekalipun dengan golongan ulama' ini tidak pernah padam sampai bila-bila memandangkan ugutan yang terbaru ini pada ketika 'setan' itu berbaju merah. Apakah sudah tidak ada hujah lain yang boleh mereka lawan secara sihat dengan ulama' ini sehinggakan membuat ugutan bunuh pula ke atas beliau? Lihat disini.

Woiii malaun !!!!!!!
Apakah engkau berbangga dengan ugutan seumpama itu demi melenyapkan sebuah institusi tertinggi dalam ISLAM???
Apakah engkau terlalu ingin menjadi hero dalam neraka ciptaan engkau mahupun parti paksi kezaliman yang engkau anuti???
Tidak sedarkah engkau bahawa jika ulama' ini tidak mengambil inisiatif bermunajat menganjurkan solat istisqa' beberapa bulan lepas, kemungkinan negara ini menjadi padang jarak padang terkukur lantaran kemarau yang luar biasa???
Apakah engkau lupa bahawa jika gugurnya seorang ulama, itu bermakna yang ALLAH sebenarnya sedang menarik kembali ilmu-Nya dari atas muka bumi ini dari terus difahami dan dihayati oleh manusia sejagat???
Apakah ilmu engkau itu tersangat tinggi untuk mengajar di pondok-pondok pengajian tasawuf bagi menggantikan ulama' tersebut???
Ataukah engkau berkeinginan untuk memperolehi projek pembalakan atau penggalian gas yang banyak di negeri Kelantan lantas ulama' tersebut tidak meluluskan projek engkau kerana tidak cukup syarat, menyebabkan engkau berang dengan ulama' itu???

Apapun keberangan engkau wahai setan merah terhadap Tok Guru, engkau sebenarnya sedang berhadapan dengan jutaan umat manusia yang mencintai ilmu Tok Guru dan mereka semuanya sanggup MATI bagi membela pewaris nabi yang dikasihi. Ertinya engkau juga wajib berhadapan dengan penulis sebelum engkau boleh menghunuskan pedang engkau ke leher Tok Guru. Ilmu cuma sebesar biji sawi, ada hati lautan pasifik hendak diduga kedalamannya. Berpantang ajal sebelum SYAHID. Lawan tetap lawan. Membujur lalu melintang patah.

ALLAHUAKHBAR !!!
ALLAHUAKHBAR !!!
ALLAHUAKHBAR !!!
PERSETAN SAMA SETAN MERAH !!!

No comments:

Post a Comment